Nowym specjalistą ds. marketingu w Uzdrowisku Busko-Zdrój został pochodzący z Włoszczowy Paweł Kwietniewski, który przez wiele lat związany były z organizacjami pozarządowymi w regionie.
Od połowy kwietnia stery Uzdrowiska Busko-Zdrój objął nowy prezes Michał Płatek. Postawiono przed nim zadanie przeprowadzenia zmian w strukturze organizacyjnej spółki oraz przeprowadzenia intensywnej akcji promocyjnej, tak aby oferta uzdrowiska dotarła do pacjentów i kuracjuszy w całym kraju. W marketingu i promocji będzie mu pomagał 27-letni Paweł Kwietniewski.
– W spółce odpowiadam za wdrażanie działań promocyjno-informacyjnych oraz kontakt z mediami. Bardzo się cieszę, że dalej będą mógł współpracować z dziennikarzami w regionie – mówi Paweł Kwietniewski.
ZOBACZ TEŻ: Kapituła „Świętokrzyskiej Victorii” wyłoniła nominowanych
Nowy specjalista od marketingu pochodzi z Włoszczowy, a obecnie mieszka w Kielcach. Jest mocno związany z regionem m.in. dzięki intensywnej pracy w lokalnych organizacjach pozarządowych.
Do tej pory pełnił m.in. funkcję dyrektora biura Fundacji imienia Stefana Artwińskiego w Kielcach. Współpracował i współtworzył też wiele innych projektów, organizując szkolenia, warsztaty i konferencje. Społecznie pełnił funkcję prezesa Stowarzyszenia Kieleckie Forum Rozwoju – Kielce Plus. Jest także jedynym przedstawicielem świętokrzyskich organizacji trzeciego sektora w Radzie Dialogu z Młodym Pokoleniem, do której powołał go minister Piotr Gliński. Poza tym Paweł Kwietniewski zdobywał doświadczenie w biurach prasowych Małopolskiego i Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego.
fot. Facebook.com