Gmina Miedziana Góra uruchomiła dla swoich mieszkańców system SEGREGO, który pozwala na wysyłanie powiadomień o zbliżających się terminach wywozu śmieci, płatnościach i sprawdzenie harmonogramu wywozu odpadów. Wystarczy aplikacja na smartfonie lub dostęp do strony internetowej samorządu.
Swój harmonogram i inne potrzebne informacje można sprawdzić poprzez specjalną podstronę na witrynie internetowej Gminy Miedziana Góra lub poprzez aplikację BLISKO, która funkcjonuje na systemach iOS i Android.
“Obie opcje udostępniają takie same informacje, podstawowa różnica jest w systemie powiadomień: na stronie internetowej możemy zamówić powiadomienia na skrzynkę e-mail, natomiast dzięki aplikacji będziemy otrzymywać przypomnienia na telefon i dodatkowo wszystkie informację będą zawsze pod ręką.” – czytamy na stronie gminy.
ZOBACZ TEŻ: Skarżysko-Kamienna. Dziewiąty raz zatrzymany za jazdę po alkoholu
Poprzez SEGREGO można sprawdzić aktualny harmonogram wywozu odpadów we wszystkich kategoriach, a także zamówić powiadomienia wg. wskazanego tematu, np. o wywozie wybranego typu odpadów, przypomnienie o płatnościach i inne związane z gospodarką komunalną.
Powiadomienia i harmonogramy odnoszą się do jednego, konkretnego adresu, który wskazuje użytkownik. Ponadto mieszkańcy będą mogli poprzez aplikację zgłosić istnienie nielegalnego wysypiska lub inne nieprawidłowości związane z czystością terenu gminy. Taka informacja zostanie przekazana do odpowiedniej jednostki, a użytkownik będzie mógł śledzić status sprawy dzięki powiadomieniom.
Poza tym aplikacja pomaga podzielić i odpowiednio posegregować śmieci, podpowiadając odpowiedni wybór poprzez kompendium wiedzy.