Testy na covid-19 niebawem dostępne w hipermarkecie

Sieć dyskontów spożywczych Biedronka, od poniedziałku, 15 marca do sprzedaży wprowadza testy na koronawirusa. Jeden klient może zakupić wyłącznie trzy sztuki.

Dane dotyczące rozwoju trzeciej fali pandemii SARS-CoV-2 są bardzo niepokojące. 11 marca podano dane o wykryciu ponad 21 tys. nowych zakażeń. Zmarło prawie 400 osób.

Dostępne niebawem w dyskoncie testy serologiczne są wyprodukowane przez szwajcarskie laboratorium PRIMA Lab. Pozwalają one sprawdzić, czy w organizmie są przeciwciała IgG i IgM przeciwko koronawirusowi wywołującemu Covid-19.

Przedstawiciele sieci sklepu dodają, że test jest wyjątkowo prosty do wykonania, a wynik uzyskamy już po 10 minutach. Jego dokładność to ponad 98 proc. Testy, które za kilka dni pojawią się w dyskontach posiadają odpowiedni certyfikat. Pojedynczy test w Biedronce będzie kosztował 49,99 zł.

– Misją Biedronki od początku istnienia jest umożliwianie kupującym dostępu do towarów, które są dla nich ważne i to zawsze w niskich cenach. Dotyczy ona nie tylko produktów spożywczych, ale i takich, które pozwolą na zaspokojenie ważnych potrzeb psychologicznych i zwiększenie bezpieczeństwa. Do nich należy z pewnością test Primacovid. Wprowadzamy go na rynek jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, także dlatego, że jako lider rynku jest to część naszej odpowiedzialności społecznej – podkreśla Piotr Konopko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Zarówno po pozytywnym wyniku testu, jak i negatywnym, w momencie, gdy odczuwamy objawy, powinniśmy niezwłocznie skontaktować się z lekarzem.

fot. media.biedronka.pl

Wiadomości z regionu

Powiązane wiadomości