Przynieś stary telefon do sklepu T-Mobile i wesprzyj Szlachetną Paczkę. Podaruj razem z T-Mobile nawet 1 milion złotych 

Stary, niepotrzebny, leżący na dnie szuflady telefon, który dzielnie nam służył, teraz może jeszcze komuś pomóc, gdy przyniesiesz go do T-Mobile. Łączy on siły ze Szlachetną Paczką, aby wspomóc ten program społeczny kwotą nawet 1 miliona złotych.

Zasada jest prosta: im więcej oddanych telefonów, tym większe wsparcie dla Szlachetnej Paczki. A cel jest ambitny – zebranie do recyklingu minimum 50 tysięcy telefonów. Czy to możliwe? Oczywiście! Według badań ponad 41% Polaków deklaruje, że ma w posiadaniu smartfon, z którego już nie korzysta, a co czwarty z nich (27%) ma co najmniej dwa takie telefony [1]. Jednocześnie, mimo iż mogłoby się wydawać, że wiedza na temat segregacji odpadów i elektrośmieci jest już w Polsce dobrze zakorzeniona, aż 61% Polaków nie ma świadomości, co zrobić z niepotrzebnymi smartfonami [2]. Elektronika wciąż trafia na wysypiska, a wraz z nią cenne metale szlachetne, które mogłyby posłużyć w innych celach. T-Mobile chce to zmienić i działa w sposób odpowiedzialny. Chce wyciągnąć stare, niepotrzebne urządzenia z szuflad, strychów i piwnic, by prawidłowo poddać je recyklingowi – dla dobra planety, klimatu, a tym razem – również osób potrzebujących!

Dlatego od 9 listopada T-Mobile zachęca wszystkich, nie tylko swoich klientów, do wspólnej akcji T-Mobile Polska i Szlachetnej Paczki pod hasłem „Stare telefony działają cuda”. Wystarczy przynieść stary, niepotrzebny nam już telefon do dowolnego salonu T-Mobile i wrzucić go do specjalnie oznaczonego pojemnika. W akcję zaangażowane są wszystkie magentowe salony w całym kraju.

„Samemu można zrobić wiele, ale dopiero razem możemy zdziałać cuda. Dlatego łączymy siły z klientami oraz Szlachetną Paczką, by pomóc tym, którzy naszej pomocy najbardziej potrzebują. Nasze hasło >>Connecting your world<< codziennie napędza nas do działania i jestem dumny z tego, że w ramach tak szczytnego projektu angażujemy się w działania na rzecz potrzebujących rodzin. Przy tym, realizując strategię ESG, skupioną na przeciwdziałaniu zmianom klimatu, dbamy o naszą planetę na rzecz przyszłych pokoleń” – mówi Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.

„Często leży gdzieś upchnięty w szufladzie, w kącie szafy. Telefon ze zdrapanymi przyciskami, niedziałającym systemem czy po prostu nieużywany. Warto go odszukać, bo teraz takie telefony mogą zamienić się w dobro. To wspaniałe, że możemy połączyć siły w mądrej pomocy razem z T-Mobile. Zachęcam wszystkich do włączenia się w tę wspólną akcję” – mówi Joanna Sadzik, prezeska Stowarzyszenia WIOSNA, organizatora Szlachetnej Paczki.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie akcji: www.t-mobile.pl/szlachetnapaczka.

Kampania promowana będzie w TV, kinach, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży. Spot stworzony na potrzeby kampanii dostępny jest na portalu YouTube pod tym linkiem.

Koncepcja kampanii została stworzona przez agencję PZL oraz Departament Zarządzania Marką i Customer Experience T-Mobile Polska. Materiały POS opracowała agencja ARC (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare.

[1] Badanie „Nieużywane smartfony” wykonane w dniach 24 31.08.2022 metodą CATI (n=2001), na zlecenie T-Mobile

[2] Ibid.

 

Źródło informacji: T-Mobile/ PAP Media Room

Wiadomości z regionu

Powiązane wiadomości