Mając na celu bezpieczeństwo zdrowotne mieszkańców, a zarazem zapewnienie ciągłości funkcjonowania od wtorku 2 czerwca nastąpiła zmiana w zakresie obsługi interesantów w Starostwie Powiatowym w Busku-Zdroju.
Budynek przy ul. Kopernika 6, gdzie mieszczą się wydziały: Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska oraz Referat Audytu Wewnętrznego i Kontroli będzie obsługiwał Interesantów w ograniczony sposób.
Zaleca się, aby wszystkie wnioski składać drogą elektroniczną, pocztą lub w Biurze Obsługi Interesanta w siedzibie starostwa przy ul. Mickiewicza 15 lub do wrzutni umieszczonej w budynku przy ul. Kopernika 6 (dotyczy wniosków kierowanych do Wydziałów Geodezji i Rolnictwa).
Geodeci, firmy projektowe, jak również osoby fizyczne mogą kontaktować się telefonicznie pod nr telefonu:
Wydział Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami:
– 41 370 50 60 (wypisy, wyrysy)
– 41 370 50 13 (gospodarka nieruchomościami)
– 41 370 50 58 (mapy)
– 41 370 50 57 (geodeci)
– 41 370 50 63 (ZUD)
Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska
– 41 370 50 64, 41 370 50 65, 41 370 50 66
W budynku starostwa przy ul. A. Mickiewicza 15, do użytku publicznego pozostaje Biuro Obsługi Interesanta oraz Kasa, w ograniczonym zakresie pracuje Wydział Komunikacji i Transportu, Wydział Architektury i Budownictwa, oraz pozostałe wydziały.
W celu ułatwienia załatwienia spraw informuję, że na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju (bip.powiat.busko.pl) w zakładce ,,Dane kontaktowe” znajduje się wykaz numerów bezpośrednich do pracowników Starostwa. W celu uniknięcia oczekiwania proszę o telefoniczne umawianie wizyty w Starostwie.
W zakładce “Wydziały, Referaty, Biura” można znaleźć informacje o sposobie załatwienia spraw w poszczególnych wydziałach, druki wniosków oraz informacje o wysokości ewentualnych opłat. Nr rachunków dostępne na stronie internetowej BIP w zależności od załatwianej sprawy – szczegóły telefonicznie.
W celu ograniczenia możliwości zarażenia wirusem SARS-CoV-2, uprzejmie prosi się o ograniczenie wizyt w starostwie, a w przypadku konieczności osobistej wizyty prosimy pamiętać o dezynfekcji dłoni, zakrywaniu ust oraz zachowaniu co najmniej dwumetrowego dystansu od innych osób.
Obsługa klientów w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Busku-Zdroju odbywać się będzie zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w siedzibie Zespołu oraz na stronie internetowej tut. starostwa.
Nieodpłatne porady prawne oraz nieodpłatne poradnictwo obywatelskie jest realizowane za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość (tel. kontaktowy 41 370 50 11).
Warunkiem skorzystania ze świadczenia jest wcześniejsze przesłanie mailem na adres [email protected] skanu lub zdjęcia wypełnionego i podpisanego wniosku o uzyskanie nieodpłatnej pomocy prawnej lub nieodpłatnego poradnictwa prawnego zawierającego oświadczenie, że nie jest się w stanie ponieść kosztów odpłatnej pomocy prawnej.
Wniosek dostępny na stronie BIP starostwa w zakładce Nieodpłatna pomoc prawna oraz poradnictwo obywatelskie.
Decyzje z sprawie sposobu funkcjonowania jednostek organizacyjnych powiatu oraz przyjmowania w nich interesantów podejmują ich dyrektorzy.
Źródło: www.powiat.busko.pl