Więcej terminów do dyspozycji mieszkańców

Od kilkudziesięciu dni Starostwo Powiatowe w Kielcach zwracało się do mieszkańców z apelem o nieblokowanie terminów rezerwowanych w Wydziale Komunikacji i Transportu. Są już pierwsze efekty.

Tych, którzy w ostatnim czasie rezerwowali termin w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kielcach, a następnie nie przychodzili na umówione spotkanie było wielu. Dlatego z apelem o „uwalnianie” terminów do mieszkańców powiatu kieleckiego zwrócili się przedstawiciele urzędu. Sprawa odbiła się szerokim echem w mediach regionalnych, a terminy zaczęły się zwalniać.

– Dziękuję za odpowiedzialne podejście do naszego apelu. Po szerokiej akcji informacyjnej, mieszkańcy powiatu, którzy mieli zarezerwowaną wizytę w Wydziale Komunikacji, zaczęli do nas dzwonić lub pisać e-maile, informując, że nie będą mogli przyjść. Dzięki uprzedzaniu o nieobecności, możemy „odblokowane” terminy udostępniać innym oczekującym. Tym sposobem, w internetowym systemie rezerwacji wizyt pojawia się około 40 dodatkowych terminów dziennie – informuje Cezary Majcher, Członek Zarządu Powiatu w Kielcach.

Wizytę w Wydziale Komunikacji i Transportu, z której nie możemy skorzystać powinniśmy odwołać najpóźniej dzień przed wyznaczonym terminem do godziny 10.00. Należy zadzwonić pod nr tel. 41 200 15 07 lub wysłać informację na email: [email protected].

fot. powiat.kielce.pl

Wiadomości z regionu

Powiązane wiadomości